Všechny reklamace k řešení, ke kterým má přihlášený uživatel přístup v rámci agendy a územní působnosti, naleznete po přihlášení v bloku Reklamace na úvodní obrazovce aplikace ISÚI.
V Seznamu reklamací si pod záložkou Všechny reklamace zobrazíte reklamace všech typů, které jsou přiřazené k řešení danému OVM a dosud nebyly vyřešeny.
Jaký typ reklamace se vygeneroval, poznáte z třetího sloupce Typ, kde je uveden název reklamace, viz kapitola Typy reklamací. Ve sloupci Poznámka řešitele je stručně popsán prvek, který je reklamován. Reklamace lze seřadit podle vybraných sloupců vzestupně nebo sestupně, stačí pouze kliknout na popis sloupce, kde jsou zobrazeny šipky pro řazení . Ze sloupce Vloženo do ISÚI je patrné, kdy byla reklamace v ISÚI vygenerovaná. Mezi sloupci Poznámka řešitele a Akce je sloupec Skupina reklamací viz kapitola Hromadné zpracování reklamací.
Pro zjištění více informací je nutné si zobrazit detail konkrétní reklamace pomocí ikony lupa v posledním sloupci Akce.
Reklamace, ze kterých je již vytvořen návrh změny (stavy Řešená - NZ založen nebo Řešená – NZ schvalován) mají na konci řádku Akce odkaz , kterým si lze v novém okně/záložce zobrazit navázaný NZ v režimu pouze pro čtení (prohlížení).
Detail reklamace je rozdělen na tři části:
1 – V horní části jsou uvedeny základní informace o dané reklamaci, zejména ID reklamace, stav a typ reklamace, skupina reklamací, odkaz na navázaný NZ, poznámka řešitele, atribut skupina reklamací či řešitel reklamace.
2 – V prostřední části naleznete zadavatele (agendu), od kterého daná reklamace vzešla, viz kapitola Vznik reklamací. Dále je zde uvedeno pole Poznámka zadavatele, do které mohou být zaneseny podrobnější informace od toho, kdo reklamaci zaslal.
3 – V poslední části reklamace naleznete detailní informace o reklamovaném prvku, navrhované, původní i aktuální údaje. Z pohledu rozčlenění reklamace se jedná o její nejdůležitější část.
Atributy reklamovaného prvku jsou zobrazovány prostřednictvím tabulky. Nad tabulkou je uveden kód prvku (neplatí pro reklamace na doplnění prvku), následně je část reklamace rozdělena do čtyř sloupců. V prvním sloupci jsou uvedeny názvy atributů, v dalších sloupcích je uvedena:
Původní hodnota: Zachycuje údaje o reklamovaném prvku při vložení reklamace do ISÚI. V případě reklamací na doplnění prvku zůstává sloupec prázdný.
Navržená hodnota:
oV reklamaci na doplnění prvku jsou vyplněny údaje, které jsou požadovány u nového prvku.
oV reklamaci na opravu prvku jsou vyplněny pouze údaje, které mají být změněny. Pokud má být daná hodnota smazána, je v příslušném poli uvedeno vymazat hodnotu.
oV reklamaci na zrušení prvku je na prvním řádku ve sloupci uvedeno Zrušit prvek.
Aktuální hodnota: Zachycuje údaje o reklamovaném prvku v okamžiku zobrazení reklamace. Pokud byl prvek již zrušen, sloupec je prázdný.
V popsaném formátu zobrazení se vypisují i dříve založené reklamace (před prosincem 2017). U těchto reklamací nejsou vyplněny hodnoty ve sloupci „Původní hodnota“.