Seznam reklamací [UWF101]

 

 

 

Seznam reklamací se zobrazí na základě zvoleného filtru Moje, Nepřiřazené či Všechny v sekci Zobrazit.

Dále je možné přejít na detail vybrané reklamace, či rovnou provést akci s reklamací pomocí tlačítka Akce.

 

Zobrazit

Tato sekce je základní filtr seznamu reklamací. Filtruje se podle sloupce Řešitel v Seznamu reklamací.

 

Moje

Zobrazí reklamace, které jsou přiřazené přihlášenému uživateli.

 

Nepřiřazené

Zobrazí reklamace, které nemají přiřazeného řešitele.

 

Všechny

Zobrazí všechny zadané reklamace.

 

Zavřít

Zavře okno Seznam reklamací a uživatel se vrátí na stránku Nástěnka.

 

Detail reklamace

Kliknutím na ikonu  se zobrazí formulář s detailními informacemi o příslušné reklamaci.

 

Akce reklamace

 

Po kliknutí na tlačítko Akce se zobrazí roletové menu, ve kterém je možné vybrat činnost, kterou chce uživatel s reklamací provést.

 

Vytvořit z reklamace NZ ke schválení

Z reklamace vytvoří Návrh změny a automaticky ho předá ke schválení. Zapisovatel nemá možnost vygenerovaný Návrh změny upravit.

 

Vytvořit z reklamace NZ rozpracovaný

Z reklamace vygeneruje Návrh změny a předá ho Zapisovateli, který má možnost tento Návrh změny upravit.

 

Zamítnout reklamaci

Zamítne všechny změny navrhované reklamací. Reklamace je po vyplnění důvodu zamítnutí odstraněna ze seznamu reklamací.

 

Vrátit reklamaci

Vymaže přihlášeného uživatele z položky Řešitel u vybrané reklamace. Reklamace se objeví v seznamu Nepřiřazené reklamace, kde ji může převzít jiný uživatel.

 

Převzít reklamaci

Tato možnost se zobrazí v případě, že reklamace nemá zadaného řešitele. Po kliknutí na tuto možnost se jako řešitel zadá právě přihlášený uživatel. Vybraná reklamace se přesune ze seznamu Nepřiřazené reklamace do seznamu Moje reklamace. Pokud není reklamace převzata, nelze s ní provádět další Akce.

 

Předat jinému editorovi

 

Ve formuláři Přiřazení editora (UWF136) vyberte editora, kterému chcete reklamaci předat a zvolte akci Vyber. Následně je vyvoláno modální okno Potvrzení operace s povinným textovým polem k zadání důvodu předání. Text zapsaný v tomto poli je po předání zapsán na začátek pole Poznámka řešitele v detailu reklamace s úvodem „Důvod předání:“, původní text poznámky je uveden až za důvod předání na novém řádku a v případě potřeby je zkrácen až do max. délky celé poznámky (2000 znaků).

Po stisku tlačítka Předat dojde k předání reklamace, modální okno zmizí a uživatel se vrátí do seznamu reklamací, kde se zobrazí potvrzení „Vykonatelná aktivita "Předat jinému editorovi" úspěšně provedena.“.

Pokud uživatel modální okno zavře křížkem nebo stiskne tlačítko Zrušit předání, pak modální okno zmizí, k předání reklamace nedojde a uživatel zůstane v původně otevřeném formuláři.