Přepínač (radio button) Ke zpracování / Zpracované omezuje vyhledávání reklamací na dosud neuzavřené (Ke zpracování) nebo archivované reklamace (Zpracované). Defaultně je označena možnost Ke zpracování.
Uživateli se zobrazí seznam reklamací dle zvolených filtrů. Vyhledávání reklamací lze filtrovat podle údajů Agenda, Stav reklamace, Typ reklamace, Typ prvku, OVM (zkratka), ID reklamace, Řešitel, Kód prvku, Externí ID, případně zadáním územních prvků reklamace Okres, Obec, MOMC.
Vyhledaný seznam reklamací lze třídit podle sloupců ID reklamace, Typ reklamace, Kód prvku, Řešitel, Zkratka OVM, Agenda, Vloženo do ISÚI, Stav reklamace.
Zavře se okno Výpis reklamací a uživatel se vrátí na stránku Nástěnka.
Kliknutím na tlačítko se zobrazí seznam podle zadaných kritérií v poli Agenda, Stav reklamace, Typ reklamace, OVM, Externí ID a Řešitel.
Kliknutím na tlačítko se rozbalí nabídka pro volbu formátu PDF, CSV a XML. K exportu lze podle parametrů Ke zpracování a Zpracované vybrat reklamace rozpracované nebo reklamace uzavřené. Nastavení tohoto parametru je také uvedeno v jednotlivých exportech. Defaultně je volba nastavena na reklamace rozpracované (Ke zpracování). Zvolením požadovaného formátu se spustí vytvoření souboru.
Kliknutím na tlačítko se vymaže nastavený filtr a dohledané reklamace.
Kliknutím na ikonu se zobrazí formulář s detailem dané reklamace.
Odkaz se zobrazuje pouze u reklamací, na které je již navázané NZ. Kliknutím na odkaz ve sloupci Akce, dojde k otevření nového okna s formulářem UNZ110 Návrh změny (NZ) v režimu prohlížení.