Formulář je určen pro reklamaci typu Reklamace definiční čáry ulice. V sekci Zadavatelé jsou základní informace o zadavateli reklamace. V sekci Územní situace jsou informace o reklamovaném prvku, včetně požadovaných hodnot.
Kliknutím na tlačítko se zavře formulář a uživatel vrátí se zpět na Seznam reklamací nebo Výpis reklamací.
Tlačítko je aktivní pouze v případě, kdy je na reklamaci navázaný NZ ve stavu rozpracovaný nebo ke schválení a ten je přiřazený aktuálně přihlášenému uživateli. Kliknutí na tlačítko vyvolá přechod do detailu navázaného NZ (UNZ110) v aktuálním okně prohlížeče v režimu editace.
Kliknutím na tlačítko se otevře dialogové okno Upravit poznámku řešitele. Tlačítko není aktivní, pokud přihlášený uživatel není řešitelem reklamace.
Kliknutím na tlačítko se otevře dialogové okno Upravit nesprávnost. Tlačítko není aktivní, pokud přihlášený uživatel není řešitelem reklamace.
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí roletové menu s akcemi, které je možné s reklamací provést.
Z reklamace vytvoří Návrh změny a automaticky ho předá ke schválení. Zapisovatel nemá možnost vygenerovaný Návrh změny upravit.
Z reklamace vygeneruje Návrh změny a předá ho Zapisovateli, který má možnost tento Návrh změny upravit.
Zamítne všechny změny navrhované reklamací. Reklamace je po vyplnění důvodu zamítnutí odstraněna ze seznamu reklamací.
Pokud je součástí reklamace příloha, pak se zobrazuje v nejspodnější části detailu reklamace, kde je možné přílohu zobrazit či stáhnout.
Kliknutím na ikonu dojde k otevření přílohy v novém okně prohlížeče.
Kliknutím na ikonu dojde ke stažení přílohy.