Formulář je určen pro reklamaci typu Oprava stavebního objektu. V sekci Zadavatelé jsou základní informace o zadavateli reklamace. V sekci Územní situace jsou informace o reklamovaném prvku, včetně požadovaných hodnot.
Kliknutím na tlačítko se zavře formulář a uživatel vrátí se zpět na Seznam reklamací nebo Výpis reklamací.
Tlačítko je aktivní pouze v případě, kdy je na reklamaci navázaný NZ ve stavu rozpracovaný nebo ke schválení a ten je přiřazený aktuálně přihlášenému uživateli. Kliknutí na tlačítko vyvolá přechod do detailu navázaného NZ (UNZ110) v aktuálním okně prohlížeče v režimu editace.
Kliknutím na tlačítko se otevře dialogové okno Upravit poznámku řešitele. Tlačítko není aktivní, pokud přihlášený uživatel není řešitelem reklamace.
Kliknutím na tlačítko se otevře dialogové okno Označení nesprávnost. Tlačítko není aktivní, pokud přihlášený uživatel není řešitelem reklamace.
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí roletové menu s akcemi, které je možné s reklamací provést.
Z reklamace vytvoří Návrh změny a automaticky ho předá ke schválení. Zapisovatel nemá možnost vygenerovaný Návrh změny upravit.
Z reklamace vygeneruje Návrh změny a předá ho Zapisovateli, který má možnost tento Návrh změny upravit.
Zamítne všechny změny navrhované reklamací. Reklamace je po vyplnění důvodu zamítnutí odstraněna ze seznamu reklamací.
V tomto okně je možné vložit či upravit poznámku řešitele reklamace.
Uloží se poznámka zapsaná do pole Poznámka řešitele a zavře se okno.
Okno se zavře bez uložení změn.
V tomto okně je možné označit hodnotu referenčního údaje prvku jako nesprávný (pokud byl předtím správný) nebo jako správný (pokud byl předtím nesprávný).
Uloží změny provedené v okně Označení nesprávnosti a okno zavře.
Bez uložení změn zavře okno Označení nesprávnosti.
Pokud je hodnota referenčního údaje označená jako správná, označí ji jako nesprávnou.
Pokud je hodnota referenčního údaje označená jako nesprávná, označí ji jako správnou.
Do tohoto pole je možné zapsat libovolnou poznámku týkající se nesprávnosti.