Notifikační emaily o stavu reklamací v ISÚI

 

 

Již ve verzi ISÚI 1.7 byla spuštěna nová funkčnost, která zasílá editorům notifikační emaily o stavu reklamací v ISÚI.

Automaticky generované emaily jsou zasílány z adresy isui_PROD@cuzk.cz, mají uveden předmět „Přidělení reklamace v ISÚI“ a obsahují zkratku vašeho OVM, datum přijetí nové/ých reklamace/í, počet nových a počet všech reklamací. Dále jsou uvedeny základní informace k řešení reklamací.

(Pokud by výjimečně byla adresa odesílatele jiná, např. isui_REF3@cuzk.cz, ignorujte jej.)

 

 

 

Obr. 1: Zobrazení vzoru notifikačního emailu

 

 

Notifikace jsou generovány v noci a zasílány na oficiální emaily, které mají jednotlivé OVM uvedeny v Seznamu OVM.

Jestliže si přejete změnit zasílání notifikací k reklamacím v ISÚI na konkrétní uživatele ISÚI, zašlete žádost (viz Obr. 4) na ČÚZK prostřednictvím kontaktního formuláře Helpdesk. 

 

Požadujeme vyplnění povinných údajů:

zkratka Vašeho OVM,

činnostní role, ve které se do ISÚI hlásíte (CR2572 - zápis do ISÚI za stavební úřad, CR2573 - zápis do ISÚI za obec),

e-mail/y, na který/é požadujete notifikace zasílat.

 

 

 

Zkratku Vašeho OVM zjistíte po přihlášení do Seznamu OVM na adrese www.czechpoint.cz/spravadat/.

 

 

Obr. 2: Seznam OVM

 

 

 

Nebo na Portále veřejné správy v Seznamu datových schránek na adrese portal.gov.cz.

 

 

 

Obr. 3: Portál veřejné správy

 

 

Ukázka vyplněného kontaktního formuláře:

 

 

Obr. 4: Vzor vyplněného kontaktního formuláře